مطالب مرتبط:
واکنش عضو کمیسیون بهداشت مجلس به مرگ پرستو بخشی، پزشک جوان: اگر به فکر چاره نباشیم، علاوه بر آینده جامعه پزشکی، سلامت جامعه نیز در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت
نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت های بالنده برای اداره جامعه برخوردار است
جامعه اسلامی با عمل به قرآن به عزت می رسد
انتخابات وحشت! | آیا بایدن 2024 مانند هیلاری 2016 منفور است؟ | آیا خطر بازگشت ترامپ نیروی قوی برای تحریک یخبندان اجتماعی جامعه امریکایی را فراهم خواهد ساخت؟ | آیا با این شواهد و قرائن باخت بایدن قطعی است؟
تحلیل عبری: جامعه صهیونیستی از جنگ خسته شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 11:252024-04-01سياسي

جامعه دینی، جامعه ای فقیر نیست


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه ما باید یک راهبرد فقرزدایی داشته باشیم، تاکید کرد: جامعه دینی، جامعه ای فقیر نیست بلکه یک جامعه ارزشی است که باید از همه نوع رفاه بهره مند شود.

- ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه ما باید یک راهبرد فقرزدایی داشته باشیم، تاکید کرد: جامعه دینی، جامعه ای فقیر نیست بلکه یک جامعه ارزشی است که باید از همه نوع رفاه بهره مند شود.

آیت الله رضا رمضانی شامگاه یکشنبه، 12 فروردین 1402 در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی(ع) که در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) رشتیان رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده است و این دو باید در کنار هم باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه جمهوریت و اسلامیت جز مکتب سیاسی امامین انقلاب است، افزود: دشمن به دنبال ضربه به این دو اصل اساسی در نظام اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین ماموریت برخی از سفرای کشور اروپایی نسبت به کشورهای اسلامی، کار فرهنگی است و در این زمینه باید مراقب بود، تصریح کرد: 12 فروردین سال 1358، روز بزرگ و به نوعی روز جشن انقلاب اسلامی است.


برچسب ها: مجمع جهانی اهل بیت - جامعه - جمهوریت و اسلامیت - جمهوری اسلامی - اسلامی - جمهوری - بیست و یکم ماه مبارک رمضان
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دینی، جامعه ای فقیر نیست

جامعه دینی، جامعه ای فقیر نیست