مطالب مرتبط:
12 فروردین؛ روز عید برای مسلمانان و مردم ایران است
فقرا در ایران صدایی ندارند / آزادی، فساد را کاهش می دهد / جامعه مدنی باید پیشرو در آموزش باشد
یاغی فوتبال ایران در تمرین استقلال + عکس
شمارش معکوس برای یازدهم فروردین؛ دردسر بزرگ استقلال به خاطر سند یک ورزشگاه!
برگشت کابوس استقلال به ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 10:202024-03-30سياسي

دوازدهم فروردین سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دوازدهم فروردین، - ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه اعلام کرد: دوازدهم فروردین سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی و رهایی از استبداد داخلی و استکبارخارجی پس از یک دوره طولانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران ، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دوازدهم فروردین، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم دوازدهم فروردین ماه سال 1358 روز تعیین کننده و ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

روزی که ملت فهیم، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان با حضور حماسی و رأی قاطع بیش از 98 درصدی خود، الگوی جدیدی از حاکمیت مبتنی بر مردم سالاری دینی تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهادند.

دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی و رهایی از استبداد داخلی و استکبار خارجی پس از یک دوره طولانی و تاریخی در مبارزه علیه نظام های طاغوتی و وابسته به بیگانگان است که در پرتو مجاهدت روحانیت شیعه و رهبری حکیمانه


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - ارتش جمهوری اسلامی - فروردین - اسلامی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهم فروردین سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی است

دوازدهم فروردین سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی است