مطالب مرتبط:
با سگ های ولگرد چه کنیم؟ | نماینده نجف آباد: باید همه سگ های ولگرد سراسر کشور را براساس قانون و بدون مسامحه کشت | یک کارشناس: کشتار دسته جمعی سگ ها منجر به افزایش جمعیت آن ها می شود
جزییات تازه از افزایش 5 برابری جرایم رانندگی
جزییاتی جدید از افزایش 500 برابری جرایم رانندگی
افزایش 5 برابری برخی از جرایم رانندگی
افزایش 5 برابری برخی از جرایم رانندگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:302024-04-08سياسي

انتقاد نماینده علی آباد کتول از افزایش جرایم رانندگی


یکی از نمایندگان مجلس در تذکری به هیئت رییسه مجلس نسبت به افزایش جرایم رانندگی انتقاد کرد و گفت: باید امروز بتوانیم در این تورم کمک حال مردم باشیم نه اینکه برای آنها مشکل ایجاد کنیم.

- یکی از نمایندگان مجلس در تذکری به هیئت رییسه مجلس نسبت به افزایش جرایم رانندگی انتقاد کرد و گفت: باید امروز بتوانیم در این تورم کمک حال مردم باشیم نه اینکه برای آنها مشکل ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 20 فروردین 1403 صحن مجلس ضمن محکومیت کردن شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی بداند خون پاک است شهدا، ریشه این دولت پلید را خواهند کند.

وی در تذکری به رییس جمهور با اشاره به این که رییس بانک مرکزی در بحث ارز ترجیحی و ارز نیمایی و هم در موضوع ارز آزاد مسئول است گفت: تقاضا داریم تیم اقتصادی دولت توجهی ویژه به مسائل داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، تاکید کرد: الان فصل برداشت و موضوع خرید تضمینی کلزا و جو مطرح است؛ چند ماه است که شورای قیمت گذاری تشکیل نشده است که موضوع باید از سوی وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شود.


برچسب ها: جرایم رانندگی - هیئت رییسه مجلس - نمایندگان مجلس - نماینده مردم علی آباد کتول - علی آباد کتول - مجلس - رانندگی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده علی آباد کتول از افزایش جرایم رانندگی

انتقاد نماینده علی آباد کتول از افزایش جرایم رانندگی