مطالب مرتبط:
قیمت طلا و سکه در بازار امروز 26 فروردین 1403 | نیم سکه گران شد + جدول قیمت
نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (26 فروردین 1403)
آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز 26 فروردین 1403 + جدول
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه در بازار امروز یکشنبه (26 فروردین 1403)
قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز یکشنبه (26 فروردین 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 18:502024-04-14اقتصادي

از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه امروز بازار طلا و سکه روند آرام تری نسبت به روز گذشته داشت و افزایش تقاضایی را شاهد نبودیم، گفت: - نادر بذرافشان در گفت وگو با ایرنا از تخلیه نسبی تقاضا و هیجانات در بازار طلا و سکه خبر داد و افزود: از ابتدای سال میلادی افزایش حدود 350 دلاری اونس جهانی طلا را شاهد بودیم و از ابتدای امسال (فروردین 1403) اونس جهانی رشد 250 دلاری داشته است که بر قیمت طلا و سکه در بازار داخل تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در پایان سال میلادی 2024 مراکز مالی جهانی قیمت اونس جهانی طلا و فتح 2500 دلاری را پیش بینی کردند، گفت: روز جمعه در معاملات جهانی شاهد افزایش نرخ اونس جهانی طلا و رکورد جدید 2400 دلار بودیم، البته اکنون کاهش نسبی داشته، اما زودتر از موعد وارد روند پیش بینی شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بخش عمده افزایش قیمت سکه و طلا مربوط به تغییرات نرخ جهانی است، تصریح کرد: تنش های سیاسی در منطقه هم یکی از عوامل رشد نرخ ارز و طلا در بازار بود، اما باید توجه داشت عواملی که ماهیت اقتصادی ندارند دوام زیادی ندارند و قیمت ها به همان روال عادی بر می گردد.

این فعال صنف طلا و جواهر به مردم توصیه کرد: مردم در بازارهای التهابی صبوری کنند و در زمان ثبات بازار خریدشان را انجام دهند.


برچسب ها: اتحادیه طلا و جواهر تهران - بازار طلا و سکه - اونس جهانی طلا - اتحادیه طلا و جواهر - جهانی - بازار طلا - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟

از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟