مطالب مرتبط:
بررسی وضعیت بازار مرغ در آخرین روز 1402
آرامکو در حال بررسی خرید استون مارتین
بررسی وضعیت بازار مرغ در آخرین روز 1402
آرامکو در حال بررسی خرید استون مارتین
معاون رییس جمهور: دیوارکشی ترکیه در مرز ایران در مسیر آبراهه ها ست که منجر به تجمع آب در پشت آن و ایجاد سیل در روستا های پایین دست می شود / این مساله نیاز به بررسی فنی و بازنگری دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-20بين الملل

بررسی «طرح صلح عربی» در قاهره توسط 6 کشور عربی


منابع اعلام کردند که 6 کشور عربی فردا (پنجشنبه) در قاهره سندی سیاسی تحت عنوان «طرح صلح عربی» را مورد بررسی قرار می دهند.

- منابع اعلام کردند که 6 کشور عربی فردا (پنجشنبه) در قاهره سندی سیاسی تحت عنوان طرح صلح عربی را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع به اسکای نیوز عربی اعلام کردند که وزرای خارجه 6 کشور عربی همزمان با سفر آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا به قاهره در نشستی مشترک به منظور امضای سندی سیاسی تحت عنوان طرح سازش عربی گرد هم جمع می شوند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی روزهای آتی به عربستان سعودی و مصر سفر کند تا با سران دو کشور دیدار و درباره تلاش ها برای دستیابی به توافق آتش بس فوری بین رژیم صهیونیستی و حماس گفت وگو کند.

وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام این خبر تاکید کرد که دستیابی به این توافق، آزادی کسانی را که در حمله هفتم اکتبر به اسارت حماس درآمدند، تضمین می کند.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: این توافق به علاوه تشدید تلاش های بین المللی برای افزایش کمک های بشردوستانه به غزه و هماهنگی در برنامه ریزی پس از جنگ برای غزه، از جمله حصول اطمینان از اینکه حماس دیگر نمی تواند حمله هفتم اکتبر را تکرار کند، تضمین خواهد کرد.


برچسب ها: عربی - وزارت امور خارجه آمریکا - وزیر امور خارجه آمریکا - کشور - اعلام - قاهره - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «طرح صلح عربی» در قاهره توسط 6 کشور عربی

بررسی «طرح صلح عربی» در قاهره توسط 6 کشور عربی