مطالب مرتبط:
آیین گرامیداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» در کرمان برگزار شد
اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی
مسعود نجابتی چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی معرفی شد 
آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
مسعود نجابتی چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-18سياسي

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد


آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس حوزه هنری و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار و از هنرمندان و چهره های فعال هنر انقلاب اسلامی در کرمان تجلیل شد.

- ایسنا/کرمان آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس حوزه هنری و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار و از هنرمندان و چهره های فعال هنر انقلاب اسلامی در کرمان تجلیل شد.

وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان کشور در این مراسم به راز ماندگاری شهید آوینی پرداخت و با بیان اینکه وقت درگاه ورود به زمان باقی است و شهید آوینی و شهید سلیمانی از کسانی هستند که وقت داشتند، گفت: خون سبب یادآوری خاطره هایی می شود که هیچ چیز نمی تواند آن را زنده کند؛ شاید اگر سردار سلیمانی به شهادت نمی رسید به یاد نمی آوردیم که همه ما یک ملت هستیم که قلب هایمان به هم پیوند دارد؛ این خون یک برق ایجاد و خاطره ها را زنده کرد.

وی با تأکید بر اینکه مطالعات و فعالیت های فرهنگی و هنر را باید از شهید آوینی شروع کرد زیرا با شهید آوینی می توان تکلیف خود را با بسیاری از چیزها از جمله علم، تاریخ، سیاست، تلوزیون و.


برچسب ها: هنر انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - هفته هنر انقلاب اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنر انقلاب - هفته هنر انقلاب - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد