مطالب مرتبط:
ابتکار: اقدامات خوبی در دولت روحانی انجام شد اما عده ای آنها را تخریب یا خنثی کردند| روش برخورد با زنان بی حجاب برخلاف سیره پیامبر و تعالیم قرآنی است
فوت 92 تن از جانبازان و والدین شهدا کاشانی در سال 1402
«شب زنده داری متفاوت» کنار شهدا
شهادت 84 فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به 32226 نفر رسید
مدیران پرسپولیس این 2 ستاره تیم را نمی خواهند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 00:302024-03-24ورزشي

سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد


سرپرست ورزش و جوانان لرستان بر تداوم راه شهیدان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد.

- ایسنا/لرستان سرپرست ورزش و جوانان لرستان بر تداوم راه شهیدان و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد.

وحید والی زاده مرادی در دیدار با خانواده شهید والامقام رضا حسین بیگی نخستین شهید ورزشکار لرستانی که به همراه سردار علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان انجام شد، بیان کرد: ورزشکاران ایرانی یکی از اقشاری بودند که در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از مرز و بوم خود به جبهه های جنگ رفتند و برای سربلندی کشورمان از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و 500 شهید ورزشکار در سطح کشور شناسایی شده اند، ادامه داد: جنگ تحمیلی واقعیت های فراوانی را به همه دنیا ثابت کرد و نشان داد مردم ایران در دفاع از وطن خود با کسی شوخی ندارند.

والی زاده مرادی اظهار کرد: از همه مهم تر اینکه تمامی اقشار جامعه در این دفاع مقدس نقش داشتند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

اهالی ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

در روزهایی که دشمن بعثی برای ضربه زدن به کشورمان هر کاری می کرد و با حمایت های غربی ها نقشه تصرف خاک ایران را در سر می پروراند


برچسب ها: ورزش و جوانان لرستان - جمهوری اسلامی ایران - لرستان - جمهوری اسلامی - ورزش و جوانان - ورزشکار - ورزش
آخرین اخبار سرویس:

سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد

سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد