مطالب مرتبط:
محموله کالای قاچاق 60 میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد
محموله 750 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد
توقیف خودروی حامل 45 قبضه سلاح در لرستان
توقیف خودروی حامل 45 قبضه سلاح در لرستان
توقیف محموله مرغ زنده قاچاق در نهبندان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 14:102024-03-30حوادث

توقیف محموله 345 کیلویی تریاک در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده حامل 345 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده حامل 345 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز یازدهم فروردین ماه، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به داخل استان مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی شهرستان پلدختر ضمن رصد تریلر کشنده حامل مواد مخدر، طی یک عملیات ضربتی آن را در محورهای مواصلاتی استان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 345کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه قاطعانه و بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت های مجرمانه افراد متخلف را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها: فرمانده انتظامی لرستان - محورهای مواصلاتی - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی - مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - استان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 345 کیلویی تریاک در لرستان

توقیف محموله 345 کیلویی تریاک در لرستان