مطالب مرتبط:
درخواست برخورد مومنانه با کاظم صدیقی با این عکس جنجالی شد (تصویر)
روزنامه شهرداری زاکانی، خواستار «برخورد مومنانه» در ماجرای کاظم صدیقی شد: به فرض وجود تخلف، آیا می توان پی به سوء نیت افراد برد؟ / ببینید برنده نهایی مطالبه شما چه کسی است؟
خبرساز شدن درخواست برخورد مومنانه با کاظم صدیقی با این عکس و تیتر (تصویر)
دعوت روزنامه اصولگرای همشهری برای برخورد مومنانه در ماجرای کاظم صدیقی/ ​ یک پایگاه خبری: ای کاش با دروغ های شاخدار علیه خاتمی هم برخورد مومنانه می شد! یک باغ 1000 میلیاردی واقعا جابه جا شده، پرداختن به آن، بازی در زمین دشمن است؟
دعوت یک روزنامه به برخورد مومنانه در ماجرای صدیقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 18:152024-03-24سياسي

یک بام و دو هوای «برخورد مؤمنانه» در پرونده «کاظم رجبی صدیقی» !


متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم - یک بام و دو هوای برخورد مؤمنانه در پرونده کاظم رجبی صدیقی ! صدیقی : متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم عصر ایران - این روزها ، برخی رسانه های اصولگرا در ماجرای باغ 1000 میلیاردی ازگل و در دفاع از کاظم صدیقی، دعوت به برخورد مومنانه می کنند و تاکید می کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت و از این حرف های اخلاق مدارانه.

خود کاظم صدیقی هم در دفاع از خود در تلویزیون گفت که بدون آن که حکمی قضایی علیه او وجود داشته باشد، دارند به او تهمت می زنند.

همه این حرف ها درست، ولی خود همین آقای صدیقی و همان رسانه های مدافع، چند روزی است که می گویند همه خرابکاری ها زیر سر معتمد حوزه یعنی جواد عزیزی است.

خبرگزاری فارش به نقل از صدیقی می نویسد: متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم ولی این فرد بدون اطلاع بنده و دیگران ازجمله حاج آقای محسنی رییس حوزه علمیه امام خمینی ره، شرکتی تأسیس کرد که 100 درصد برخلاف اهداف و پیشنهادهایی بود که از ایشان خواسته شده بود و عملاً در این راستا،


برچسب ها: صدیقی - کاظم صدیقی - برخورد - مؤمنانه - اعتمادی - پرونده - واگذار
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای «برخورد مؤمنانه» در پرونده «کاظم رجبی صدیقی» !

یک بام و دو هوای «برخورد مؤمنانه» در پرونده «کاظم رجبی صدیقی» !