مطالب مرتبط:
چمران: احداث مسجد در بوستان اتفاق جدیدی نیست، کرباسچی هم ساخت
انتقاد فاضل میبدی از ساخت مسجد در پارک قیطریه/ مسجدها ویرانه می شوند اگر.../ تا یک مافیا پشت داستان نباشد، جیب یک فقیر خالی نمی شود
اعضای شورای شهر تهران در مورد ساخت مسجد در پارک قیطریه چه نظری دارند؟/ آقامیری: زمین پارک قیطریه وقف نشده بلکه به شهرداری واگذار شده، می خواهیم مسجد بسازیم/ امانی: طبق قانون پهنه پارک قیطریه، فضای سبز است، چطور می خواهند تغییر کاربری دهند؟
شهرداری به جای تمرکز بر ساخت مسجد به بهسازی خیابان ها بپردازد/ زاکانی حق ندارد بودجه عمومی را صرف ساخت مسجد کند
رییس شورای شهر تهران: مخالفان ساخت مسجد در پارک قیطریه «از مسجد می ترسند»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-07سياسي

چمران: ساخت مسجد از افتخارات کرباسچی بود


رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از افتخارات آقای کرباسچی این بود که در بوستان مسجد ساخته است، گفت: در مورد مسجد در بوستان قیطریه طراحی های صورت گرفته را می بینیم و باید تایید شود.

- مسجد کوچک زیبایی ساخته خواهد شد و حرف آخر ما این است که حتی یک درخت نیز قطع نخواهد شد.

مهدی چمران در حاشیه دویست وبیست وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که در ابتدای دوره دنبال کردیم و توفیق چندانی نیز در آن ایجاد نشد، حوزه پسماند بود، اظهار کرد: امیدواریم اقدام جدیدی که انجام شده و تاکنون طلیعه آن مثبت بوده، به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهر، وی با بیان اینکه امروز مدیرعامل سازمان پسماند برنامه هایی را با محوریت مدیریت این بخش و زباله گردان و مواردی از این قبیل ارائه خواهد کرد، یادآور شد: تمیزی شهر برعهده سازمان مدیریت پسماند نیست؛ درست است که جمع آوری پسماند بر عهده آنهاست، اما باید مناطق نیز پای کار بیایند.

در آغاز کار تغییراتی احساس می شود که امیدواریم ادامه دار باشد و ببینیم که وضعیت تغییر یافته است.

چمران با بیان اینکه فضای مجازی یک جنگ روانی است، تصریح کرد: گفته شده بود در بزرگراه شیخ فضل اله نوری درختان قطع شده اند و ما از شهردار منطقه 2 پرسیدیم و گفتند چنین برنامه ای نداشته اند.


برچسب ها: مدیرعامل سازمان پسماند - شورای اسلامی شهر تهران - سازمان مدیریت پسماند - رییس شورای شهر تهران - پسماند - شهر تهران - مسجد
آخرین اخبار سرویس:

چمران: ساخت مسجد از افتخارات کرباسچی بود

چمران: ساخت مسجد از افتخارات کرباسچی بود