مطالب مرتبط:
سید علی خمینی: هیچ کدام از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از فقه جعفری نیست/ مرحوم بجنوردی در پروژه ی «فقه معطوف به قانون» تعریف می شود/ اگر فقه مبدل به قانون نشود، در جامعه امروز نمی تواند اجرا شود
سیدعلی خمینی: مشکلات اقتصادی إلی ماشاءالله هست اما هیچ کدام آنها ناشی از فقه ما نیست
مردم از دولت انتظار حل مشکلات اقتصادی را دارند
هیچ کدام از نمایندگانی که رای آوردند برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم ارائه نکردند
راهبرد ایران برای تداوم رشد اقتصادی بالا بین 30 اقتصاد برتر دنیا چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 12:002024-04-06سياسي

هیچ کدام از مشکلات اقتصادی ناشی از فقه جعفری نیست


نوه امام خمینی(س)، با اشاره به اینکه پروژه علمی آیت الله موسوی بجنوردی «فقه معطوف به قانون» بود، گفت: فقه باید بتواند مبدل به قانون شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی عصر روز جمعه در آیین چهلمین روز رحلت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، گفت: سال اولی که در نجف بودم، آیت الله حکیم (ره) به من گفتند شما سعی کنید از جلسات گعده های علمی نجف هم بهره ببرید.

بعد گفتند خود من میزانی که در گعده های علمی آقا میرزا حسن بجنوردی و آقای شیخ حسین حلّی استفاده کرده ام، شاید از سایر درس ها استفاده نکرده ام.

نوه امام خمینی (س)، افزود: من یک وقتی به خود آقای بجنوردی هم گفته بودم که شهرت خانواده بجنوردی و خصوصا آیت الله العظمی میرزا حسن بجنوردی در نجف، بسیار بیش از شهرت ایشان در قم است.

پروژه علمی آیت الله موسوی بجنوردی فقه معطوف به قانون بود وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه های علمی بسیار زیادی در حوزه و دانشگاه هست، اظهار داشت: این مهم است که ما ببینیم آیت الله سید محمد بجنوردی در کدام پروژه علمی تعریف می شد و جایگاه ایشان کجا بود؟ من معتقد هستم ایشان در یک پروژه علمی تعریف می شد که من نام آن را فقه معطوف به قانون می گذارم.


برچسب ها: آیت الله موسوی بجنوردی - آیت الله - نوه امام خمینی - الله - امام خمینی - علمی - خمینی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از مشکلات اقتصادی ناشی از فقه جعفری نیست

هیچ کدام از مشکلات اقتصادی ناشی از فقه جعفری نیست