مطالب مرتبط:
الکعبی: همه توان مقاومت هنوز به کار گرفته نشده است | النخاله: از ایران و ایرانیان متشکریم | هنیه: روز قدس امسال در سایه نبرد طوفان الاقصی برگزار می شود
امام جمعه شیروان: روز قدس فرصتی بزرگ برای نابودی رژیم صهیونیستی مهیا کرد
پیام رییس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس
محدودیت های ترافیکی روز قدس در تهران (17 فروردین 1402)
بیانیه حوزه علمیه آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 16:252024-04-04سياسي

روز قدس مصداق عینی «یَدُ اللَّهِ مَعَ الجَماعَهِ»


در پیام نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: روز قدس مصداق عینی «یَدُ اللَّهِ مَعَ الجَماعَهِ» است که مردم شریف گیلان به تبعیّت از فرمان زعیم عالیقدر و رهبر فرزانه خود امسال در خیابان های شهر و روستا به آن عینیّت خواهند بخشید.

- ایسنا/گیلان در پیام نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: روز قدس مصداق عینی یَدُ اللَّهِ مَعَ الجَماعَهِ است که مردم شریف گیلان به تبعیّت از فرمان زعیم عالیقدر و رهبر فرزانه خود امسال در خیابان های شهر و روستا به آن عینیّت خواهند بخشید.

آیت الله رضا رمضانی امروز 16 فروردین ماه در پیامی از مردم شریف گیلان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه، 17 فروردین ماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اوج گیری بی رحمی ها، خوی درّندگی و سبعیّت رژیم اشغالگر قدس در مقابل انسان های بی دفاع، حقّانیت مخالفت نظام اسلامی با صهیونیسم را بیش از پیش برای مردم دنیا آشکار کرد تا افکار عمومی، محکمه صالحه برای جنایات این رژیم باشد.

گسترش دامنه جنایت این رژیم متجاوز در روزهای اخیر به خاک سیاسی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، انگیزه مضاعفی برای خشم مقدّس مردم ایران اسلامی گردید تا راهپیمایی روز قدس امسال را، با پیکر پاک شهدای قدس، متفاوت تر از سال های گذشته برگزار نمایند.


برچسب ها: مجلس خبرگان رهبری - گیلان - خبرگان رهبری - راهپیمایی روز جهانی قدس - مجلس خبرگان - روز قدس - آیت الله رضا رمضانی
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس مصداق عینی «یَدُ اللَّهِ مَعَ الجَماعَهِ»

روز قدس مصداق عینی «یَدُ اللَّهِ مَعَ الجَماعَهِ»