مطالب مرتبط:
هشدار صریح ایران به اردن: تحرکات تان را با دقت رصد می کنیم /در صورت مشارکت در حمله به ایران، هدف بعدی خواهید بود
با این مکمل غذایی رشد موهای تان بیش تر می شود
بیانیه پرطعنه استقلال علیه پرسپولیس؛ 6 گل آفساید زده اید طلبکار هم هستید؟/ قهرمانی های کذایی تان فریاد همه را درآورده/ VAR را باید کشت، چه با لگد چه با مشت!
ببینید | تهدید تند و تیز فدراسیون فوتبال از سوی وزارت اقتصاد روی آنتن تلویزیون: حساب تان را می رسیم!
ببینید | تهدید تند و تیز فدراسیون فوتبال از سوی وزارت اقتصاد روی آنتن تلویزیون: حساب تان را می رسیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 14:452024-04-14بين الملل

جی پی اس تان ارزانی خودتان!


نهادهای امنیتی اسراییل از یک هفته قبل و از ترس پاسخ ایران، اعلام کردند سیستم اختلال در GPS و اپلیکیشن های Waze و Google Maps  و Gett و Vault و  Wolt را فعال کرده اند، - با این توهم که موشک ها و پهپادهای ایران، معطل GPS های اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: نهادهای امنیتی اسراییل از یک هفته قبل و از ترس پاسخ ایران، اعلام کردند سیستم اختلال در GPS و اپلیکیشن های Waze و Google Maps و Gett و Vault و Wolt را فعال کرده اند، با این توهم که موشک ها و پهپادهای ایران، معطل GPS های اسراییل است.

اما دیشب ده ها پهپاد و موشک ایران، به اهداف تعیین شده در شمال و جنوب و مرکز سرزمین های اشغالی اصابت کردند تا فناوری بالا و پیشرفته تسلیحات ایرانی را به نمایش بگذارند.

دیشب، مصاف متوسط ترین تسلیحات تهاجمی ایران با پیشرفته ترین حلقه های پدافندی اسراییل بود و ایران، شکستی سهمگین را به حریف تحمیل کرد.

این، شروع تردید مشتریان منطقه ای درباره کفایت سامانه های راداری و پدافندی است که آمریکا و اسراییل در معاملات قالب می کردند؛ و ایضا افزایش تقاضای خرید پهپاد ها و موشک ها از ایران.

بی خود نیست که قدرتی مانند روسیه، در صف متقاضیان این تسلیحات است و حتی حاضر شده این تسلیحات فیصله بخش در جنگ ها را با سوخوهای پیشرفته معامله کند.


برچسب ها: ایران - اسراییل - اپلیکیشن های - اپلیکیشن - سرزمین های اشغالی - پهپاد - تسلیحات
آخرین اخبار سرویس:

جی پی اس تان ارزانی خودتان!

جی پی اس تان ارزانی خودتان!