مطالب مرتبط:
حمله انتقامی ایران به اسراییل با 400 پهپاد و موشک / سپاه: اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند / آمریکا مدعی رهگیری چند پهپاد ایرانی شد
جریان نرمال پروازی فرودگاه بین المللی مهرآباددر حمله پهپادی سپاه پاسداران به رژیم منحوس اسراییل
فیلم/ واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسراییل
تجمع مردم تهران در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسراییل
نخستین واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه پاسداران به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 15:052024-04-14بين الملل

حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم


رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.

- رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.

اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی گفت: این زیباترین انتقامی بود که دیشب نیروهای مسلح ایران از جنایت های اسراییل و به خصوص جنایت اخیر این رژیم کودک کش در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، گرفت و در واقع زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم.

رژیم صهیونیستی غلط اضافه کرده و پا را فراتر از گلیمش گذاشته و به کنسولگری ما در دمشق که به نوعی خاک کشورما، محسوب می شود، حمله کرد و دیشب چوب این غلط اضافی را خورد و تنبیه شد.

وی با بیان اینکه این حمله موجب شادی مردم در فضای فراتر از مرزهای کشورمان شد، گفت: خوشبختانه نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تمام مردم آزاده و آزادی خواه جهان از این اقدام سپاه شاد شدند.


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران کشور - رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران - سازمان مدیریت بحران - حمله پهپادی - صهیونیستی - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم

حمله سپاه به اسراییل، زیباترین انتقامی بود که می توانستیم بگیریم