مطالب مرتبط:
رییس پلیس راهور فراجا: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند
آغاز رفع 4 نقطه حادثه خیز در جاده های ماهنشان
آغاز رفع 4 نقطه حادثه خیز در جاده های ماه نشان زنجان
​ارائه خدمات به بیش از 4 میلیون مسافر نوروزی/ توصیه های هلال احمر همزمان با موج بازگشت مسافران
ارائه خدمات به بیش از 4 میلیون مسافر نوروزی/ توصیه هایی همزمان با موج بازگشت مسافران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 17:052024-03-30اجتماعي

رفع 725 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی/ مدیریت فرایند بازگشت مسافران


وزیر راه و شهرسازی از رفع 725 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای اصلی و فرعی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز گام های بلندی برای رفع نقاط حادثه خیز بر می داریم.

- ایسنا/گیلان وزیر راه و شهرسازی از رفع 725 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای اصلی و فرعی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز گام های بلندی برای رفع نقاط حادثه خیز بر می داریم.

مهرداد بذرپاش امروز 11 فروردین ماه در حاشیه بازدید از محور آزادراه رشت - قزوین که به اتفاق فرمانده پلیس راهور فراجا و استاندار گیلان انجام شد، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت محورهای مواصلاتی همزمان با بازگشت مسافران نوروزی دانست و اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب که در اواخر سال 1402 محقق شد، افتتاح کامل مسیر رفت آزادراه رودبار - منجیل بود؛ این محور در ایام پیک سفرها شاهد ترافیک سنگین بود و مردم بیش از هشت ساعت معطل می شدند، اما با افتتاح آزادراه، این ترافیک مدیریت شد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت فرایند بازگشت مسافران نوروزی، افزود: در طرح نوروزی بالغ بر 426 میلیون تردد در سطح محورها به ثبت رسیده؛ همچنین هشت میلیون و 660 هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از ورود بالغ بر یک میلیون و 400 هزار خودرو به گیلان و خروج یک میلیون و 300 هزار خودرو خبر داد و خاطرنشان


برچسب ها: حادثه خیز - نقطه حادثه خیز - رفع نقاط حادثه خیز - وزیر راه و شهرسازی - محورهای مواصلاتی - محورهای - نقاط حادثه خیز
آخرین اخبار سرویس:

رفع 725 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی/ مدیریت فرایند بازگشت مسافران

رفع 725 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی/ مدیریت فرایند بازگشت مسافران