مطالب مرتبط:
افزایش درخواست های جهانی برای تحریم تسلیحاتی اسراییل
تصویب قطعنامه تحریم تسلیحاتی اسراییل روی میز شورای حقوق بشر
درخواست تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در دستور کار شورای حقوق بشر سازمان ملل
درخواست «آشپزخانه مرکزی جهانی» برای تحقیقات مستقل علیه اسراییل
حزب چپ آلمان هم خواستار تحریم تسلیحاتی علیه اسراییل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:002024-04-04بين الملل

افزایش درخواست های جهانی برای تحریم تسلیحاتی اسراییل


سازمان دیده بان حقوق بشر و گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل کشی و جنایت جنگی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در پی ادامه درخواست های سازمان های حقوق بشری برای تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات آن علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، امروز پنجشنبه سازمان دیده بان حقوق بشر با ارائه گزارشی مستند از کشتار 106 غیرنظامی از جمله 54 کودک در حمله ارتش اسراییل به یک ساختمان مسکونی در غزه در تاریخ 31 اکتبر اعلام کرد که اسراییل مرتکب جنایت جنگی در غزه شده است.

این سازمان حقوق بشری در ادامه تاکید کرد که کشورهای جهان باید ارسال سلاح برای اسراییل را متوقف کنند و از تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی در فلسطین حمایت کنند.

از طرف دیگر فرانچسکا آلبانیز گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین که اخیرا گزارشی مستند از جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین منتشر کرده و به همین خاطر از جانب صهیونیست ها و آمریکایی ها مورد تهدید قرار گرفته بود نیز خواستار تحریم تسلیحاتی اسراییل و توقف تجاوزات این رژیم به غزه شد.

آلبانیز در یک پیام ویدئویی گفت که اسراییل غیرنظامیان غزه را قتل عام می کند و این منطقه را تبدیل به مکانی غیرقابل زندگی کرده است.


برچسب ها: سازمان دیده بان حقوق بشر - سازمان - گزارشگر سازمان ملل - دیده بان حقوق بشر - حقوق بشر - اسراییل - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درخواست های جهانی برای تحریم تسلیحاتی اسراییل

افزایش درخواست های جهانی برای تحریم تسلیحاتی اسراییل