مطالب مرتبط:
امنیت پایدار در کردستان حاکم است
شهرک نشینان صهیونیست خانه های فلسطینیان را به آتش کشیدند
بی سوادی حاکم بر سینما از رنج های شهید آوینی بود
اعتراف مقام نظامی صهیونیست: در غزه گرفتار شده ایم
سرتاپای صهیونیست ها مغایر حقوق بین الملل است |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 14:502024-04-12بين الملل

احساسات منفی بر اکثر صهیونیست ها حاکم است


روزنامه عبری زبان «معاریو» با انتشار یک نظرسنجی نوشت که اکثر صهیونیست ها در سایه ادامه درگیری ها در شمال و جنوب، احساسات منفی دارند.

- روزنامه عبری زبان معاریو با انتشار یک نظرسنجی نوشت که اکثر صهیونیست ها در سایه ادامه درگیری ها در شمال و جنوب، احساسات منفی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی منتشر شده توسط روزنامه عبری زبان مذکور در روز جمعه نشان داد که 60 درصد ساکنان اراضی اشغالی اخیراً تحت سلطه احساسات منفی بوده اند.

این روزنامه گزارش داد که با توجه به ادامه جنگ در شمال و جنوب، یک نظرسنجی نشان داد که احساسات غالب در میان اکثر صهیونیست ها منفی است و 24 درصد احساس ناامیدی و 23 درصد از صهیونیست ها احساس اضطراب دارند.

بر اساس نظرسنجی مذکور، 68 درصد از زنان اسراییلی احساسات منفی به ویژه اضطراب دارند که از این میان 32 درصد آنها نگران هستند، همچنین به نظر می رسد که پاسخ دهندگان جوان تر تا سن 60 سالگی نسبت به پاسخ دهندگان مسن تر بدبین هستند.

این نظرسنجی به ابتکار مشاور راهبردی یوسی تاتیکا انجام شد و 513 نفر در آن شرکت کردند که نمونه ای نماینده از شهرک نشینان در مناطق مختلف فلسطین اشغالی بودند.

چند روز پیش، یک نظرسنجی جدید که نتایج آن در روزنامه اسراییلی معاریو منتشر شد، نشان داد که 62 درصد اسراییلی ها از نتایج جنگ غزه ناراضی هستند.


برچسب ها: احساسات منفی - صهیونیست ها - احساسات - احساس - صهیونیست - نظرسنجی - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

احساسات منفی بر اکثر صهیونیست ها حاکم است

احساسات منفی بر اکثر صهیونیست ها حاکم است