مطالب مرتبط:
کمتر از یک چهارم سهم سلامت در اختیار وزارت بهداشت است
ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رییس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
حجت الاسلام ذوالنوری: هزینه مسکن برای بعضی ها 200-300 درصد نسبت به درآمدشان افزایش پیدا کرده/ اولویت اول مجلس دوازدهم مسکن و سفره مردم است
اختصاص 40 درصد سهم اشتغال زایی زنجان به فارغ التحصیلان دانشگاهی
فوری؛وزارت نفت:مردم نگران تامین بنزین نباشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 13:352024-04-14سياسي

25 درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است


دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور و مشاور امور استان های وزارت بهداشت گفت: 18 تا 25 درصد سهم سلامت در اختیار وزارت بهداشت و مابقی بر عهده سایر دستگاه هاست.

- ایسنا/یزد دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور و مشاور امور استان های وزارت بهداشت گفت: 18 تا 25 درصد سهم سلامت در اختیار وزارت بهداشت و مابقی بر عهده سایر دستگاه هاست.

دکتر حمید اخوان در سومین مجمع سلامت استان یزد با قدردانی از توجه ویژه مسئولان استان یزد به حوزه سلامت، افزود: توجه به مجامع سلامت استان ناشی از منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مصوبات شورای عالی سلامت کشور است.

وی اظهار کرد: با تاکید رییس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت، مبحث امنیت غذایی از سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته و مقوله نان سالم و آرد کامل در تمامی استانها در حال اجراست.

اخوان به وظیفه رسانه ملی در امر ترویج سلامت اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در این زمینه باید اقدامات بیشتری انجام دهد و اهمیت سلامت رابرای مردم از طریق برنامه سازی و جلب مخاطب، پررنگ کند.

این مسئول همچنین از آمادگی وزارت بهداشت در حوزه تخصیص بودجه و طرح های تحقیقاتی در راستای ارتقای سلامت مردم استان خبر داد.

عوامل مخل سلامت مردم شناسایی شود مهران فاطمی استاندار یزد هم در این مجمع امنیت و سلامت را دو مقوله مهم برای بشریت خواند و افز


برچسب ها: وزارت بهداشت - سلامت - استان - بهداشت - شورای عالی سلامت - وزارت - شورای عالی
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است

25 درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است