مطالب مرتبط:
خودکشی علت مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد
علت مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد: خودکشی با دارو!
جزییات رسمی مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد
اعلام علت مرگ دکتر پرستو بخشی
خودکشی دکتر پرستو بخشی قطعی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-08پزشكي

علت مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد: خودکشی


با توجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی، علت این حادثه خودکشی اعلام می شود و طبق بررسی های قضایی، دکتر پرستو بخشی ه فاقد هرگونه مشکل در شهرستان دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده است.

- دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مرحومه پرستو بخشی پزشک متخصص قلب و عروق بیمارستان ابن سینای این شهرستان، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روابط عمومی دادگستری لرستان، یونس آزادپور روز دوشنبه اظهار کرد: بلافاصله پس از مرگ دکتر بخشی پرونده ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و موضوع برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

  وی افزود: پس از بررسی های تخصصی از سوی مرجع یاد شده علت مرگ این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شد.

  آزادپور تصریح کرد: با توجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی، علت این حادثه خودکشی اعلام می شود و طبق بررسی های قضایی، پزشک نامبرده فاقد هرگونه مشکل در شهرستان دلفان بوده و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش


برچسب ها: پزشکی قانونی - قانونی - شهرستان - دادستان عمومی و انقلاب - پزشک - پزشکی - دلفان
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد: خودکشی

علت مرگ دکتر پرستو بخشی اعلام شد: خودکشی