مطالب مرتبط:
سندروم خستگی مزمن چیست؟ | عوامل، علائم و راه های درمان
راه های انتقال ویروس آبله مرغان چیست؟
دیفن هیدرامین: دارویی برای تسکین علائم آلرژی، سرگیجه و تهوع
تصاویری جنجالی از بهاره رهنما در آمریکا
تصاویری جنجالی از بهاره رهنما در آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 18:152024-04-11پزشكي

راه های مقابله با آلرژی بهاره چیست؟


مبتلایان می توانند با تجویز پزشک معالج از دارو های ضدحساسیت مناسب نظیر آنتی هیستامین و یا دارو های ضد احتقان بینی و یا اسپری ضد آسم استفاده کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، رییس انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: توصیه می شود برای مقابله با آلرژی بهاره با بستن پنجره اتاق به ویژه در هنگام خواب و استراحت یا با بستن شیشه خودرو تماس با گرده ها کاهش داده شود.

   مصطفی معین ضمن اشاره به اینکه بهار فصل شکوفایی درختان و گیاهان و گرده افشانی آن ها است و آلرژی های بهاره نیز به دلیل تماس بینی و راه های هوایی با گرده های گیاهان رخ می دهد، گفت: علائم آلرژی بهاره که بیشتر در بینی ظاهر می شود شامل عطسه، خارش، گرفتگی و یا آبریزش در بینی است که با شدت های مختلف در بیماران بروز پیدا می کند و کیفیت زندگی بیمار و خانواده اش را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه بهترین راه برخورد با آلرژی های فصل بهار پیشگیری از بروز آنهاست، ادامه داد: بهتر است بیماران قبل از آغاز فصل بهار، شکوفه دادن درختان و گرده افشانی با نظر پزشک معالج آموزش پیشگری ببینند و توصیه می شود با بستن پنجره اتاق به ویژه در هنگام خواب و استراحت یا با بستن شیشه خودرو تماس با گرده ها را کاهش داده و در هنگام وزیدن باد و طوفان کمتر در فضای باز بروند یا ورزش کنند و با زدن ماسک در فضای باز از نف


برچسب ها: آلرژی - بهار - بهاره - بینی - آنتی هیستامین - گرده - مقابله
آخرین اخبار سرویس:

راه های مقابله با آلرژی بهاره چیست؟

راه های مقابله با آلرژی بهاره چیست؟