موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
حملات موشکی و پهبادی ایران به اراضی فلسطین اشغالی
(ویدئو) تصاویر پهپاد های ایران در آسمان عراق به سمت اراضی اشغالی
گمانه زنی درباره حمله ایران به اراضی اشغالی
گمانه زنی درباره حمله ایران به اراضی اشغالی
عملیات ترکیبی و زمانبر ایران علیه اسراییل /شلیک به اراضی اشغالی از چند کشور /پهپادهای ایران به آسمان دمشق رسیدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 09:352024-04-14بين الملل

واکنش حماس به حملات ایران علیه اراضی اشغالی


جنبش حماس در واکنش به حمله ایران به اراضی اشغالی تأکید کرد ملت های منطقه حق دارند از خودشان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

- جنبش حماس در واکنش به حمله ایران به اراضی اشغالی تأکید کرد ملت های منطقه حق دارند از خودشان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: حمله ایران به اراضی اشغالی پاسخ طبیعی و شایسته ای به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق است.

ملت های منطقه حق دارند از خودشان در برابر تجاوز رژیم اشغالگر دفاع کنند.

به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است: ما از تمام گروه های امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان و گروه های مقاومت در منطقه می خواهیم به حمایت از مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی و حق ملت فلسطین برای آزادی، استقلال و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس ادامه بدهند.

پیش از این روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین های اشغالی خبر داد.


برچسب ها: اراضی اشغالی - تجاوزات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - حمله ایران - صهیونیستی - جنبش حماس - ایران
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به حملات ایران علیه اراضی اشغالی

واکنش حماس به حملات ایران علیه اراضی اشغالی