مطالب مرتبط:
حیف ؛ ماکان باند
دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن باهم برخورد کردند+ ویدئو
برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم)
برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه + ببینید
برخورد دو هواپیما در باند فرودگاه لندن+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 12:452024-04-07حوادث

دستگیری باند رسیدساز جعلی در زنجان


رییس پلیس فتا انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی با شگرد رسیدساز جعلی خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی با شگرد رسیدساز جعلی خبر داد.

سرهنگ سیداحمد موسوی امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان خدابنده مشخص شد، شخص یا اشخاصی با ارائه رسید جعلی در قبال خرید کالا اقدام به کلاهبرداری کرده اند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی از طریق سایت دیوار اقدام به درج آگهی فروش کالا نموده و شخصی به عنوان خریدار با برقراری تماس تلفنی پس از دریافت شماره کارت شاکی، با ادعای واریز اینترنتی هزینه کالا اقدام به ارائه رسید پرداخت بانکی می نماید، در ادامه مالباخته پس از ارسال جنس فروخته شده و بررسی حساب بانکی خود متوجه می شود هیچ گونه وجهی به حساب بانکی واریز نشده و رسید ارائه شده جعلی بوده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات تکمیلی سایر مالباختگان شناسایی و با اخذ دستور قضایی 3 نفر متهم به هویت های معلوم در استان های هم جوار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر


برچسب ها: کلاهبرداری - پلیس فتا - شهرستان خدابنده - رییس پلیس فتا - دستگیری - استان زنجان - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند رسیدساز جعلی در زنجان

دستگیری باند رسیدساز جعلی در زنجان