مطالب مرتبط:
پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو
پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
اجتماع دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
درخشش غرب نشینان در مسابقات کاراته زیر 21 سال کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:252024-04-15دانش

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره سازی دی اکسید کربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت .

- عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه یک اختراع در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه اختراعی با عنوان فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره سازی دی اکسید کربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

در روند پژوهشی و ارائه این اختراع وی با اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه کیل آلمان، دانشگاه اوفای روسیه و دانشگاه نفت پکن چین، همکاری داشته است.

عبدالحسین همتی سراپرده که دارای رتبه دانشیاری است در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه شهرستان های زرند و کوهبنان واقع در استان کرمان، موفق به کسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس دوازدهم شد.


برچسب ها: دانشگاه شهید باهنر - دانشگاه شهید باهنر کرمان - عضو هیات علمی - شهید باهنر - مسابقات - مسابقات بین المللی - هیات علمی
آخرین اخبار سرویس:

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس