مطالب مرتبط:
سه خبر خوش وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان در سال جدید
وزیر اقتصاد: سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید
خبر خوش آقای وزیر برای تولیدکنندگان در سال جدید
سه خبر خوش وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان در سال جدید
خاندوزی وزیر اقتصاد: مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-12اقتصادي

خبرهای خوش خاندوزی برای تولیدکنندگان در سال جاری


وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبرهای خوب برای تولیدکنندگان در سال جاری، به رکورد 16 ساله در زمینه سرمایه گذاری واقعی خارجی اشاره کرد و گفت که در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به بیش از 5.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام خبرهای خوب برای تولیدکنندگان در سال جاری، به رکورد 16 ساله در زمینه سرمایه گذاری واقعی خارجی اشاره کرد و گفت که در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به بیش از 5.

5 میلیارد دلار رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در برنامه تلویزیونی درباره بسته پیشنهادی بیان کرد: رییس جمهور دستور دادند بعد از نام گذاری سال 1403 با مشارکت وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه های تولیدی کشور بسته سال 1403 به شکل هماهنگ تدوین و اطلاع رسانی و مانند سال گذشته پیگیری های لازم در اجرا انجام شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه جلسات خوبی برگزار شده، بتوانیم به زودی ویرایش نهایی این بسته را در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مصوب و اطلاع رسانی کنیم.

کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولیدی برای سومین سال پیاپی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به خبر خوب برای تولیدکنندگان گفت: با توجه به اینکه بخش اول قانون بودجه 1403 در 27 اسفندماه از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شده و دولت مکلف شد بخش دو


برچسب ها: وزیر امور اقتصادی و دارایی - سرمایه گذاری - امور اقتصادی و دارایی - تولیدکنندگان - سرمایه گذاری خارجی - سرمایه - امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش خاندوزی برای تولیدکنندگان در سال جاری

خبرهای خوش خاندوزی برای تولیدکنندگان در سال جاری