مطالب مرتبط:
فعالیت سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری تقویت می شود
وضعیت آب و هوا، امروز 6 فروردین 1403 / بارش باران، برف و کاهش نسبی دما در 31 استان / هشدار قرمز فعالیت سامانه بارشی در برخی استان ها
آخرین وضعیت بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری + تصویر
پیش بینی وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه 7 فروردین ماه 1403 | جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است
سامانه بارشی تا سه شنبه در مازندران فعال است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 18:352024-03-25اجتماعي

آخرین وضعیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری + فیلم


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات پایانی امشب به تدریج این موج بارشی تضعیف و بارش ها از امشب تا شامگاه فردا محدود به بارش باران پراکنده و ضعیف در مناطق غربی استان خواهد بود.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: موج بارشی که فعالیت خود را از روز گذشته در استان آغاز کرده است، تا اوخر وقت امشب به تناوب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف را به همراه دارد.

وی افزود: از ساعات پایانی امشب به تدریج این موج بارشی تضعیف خواهد شد و بارش ها از امشب تا شامگاه فردا محدود به بارش باران پراکنده وضعیف درمناطق غربی استان خواهد بود.

نوروزی با اشاره به خروج سامانه بارشی در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه از استان گفت: در صبح روز سه شنبه لغایت شامگاه چهارشنبه هشتم فروردین ماه، کاهش نسبی دما را در استان خواهیم داشت.

وی در ادمه گفت: از سحرگاه روز پنجشنبه تا روز یکشنبه، عبور امواج ضعیف بارشی در استان را خواهیم داشت و به واسطه آن افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش های رگباری و موقتی در برخی مناطق استان به صورت نقطه ای خواهیم داشت.

نوروری در پایان با اشاره به ماهیت بارش های بهاری خاطرنشان کرد: بارش های بهاری به صورت نقطه ای احتمال تقویت دارند، و مس


برچسب ها: بارش - سامانه بارشی - چهارمحال و بختیاری - بارش باران - موج بارشی - استان - باران پراکنده
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری + فیلم

آخرین وضعیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری + فیلم