مطالب مرتبط:
ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر
افزایش 30 تا 40 درصد قیمت با بستن تنگه هرمز
اسراییل به ایران حمله کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ /ادعای  اسراییل درباره رهگیری 99 درصد موشک های ایران درست نیست /7 نکته درباره عملیات «وعده صادق»
حضور این مربی در ایران 100 درصد منتفی شد/ او در کانادا کارش را شروع کرد
تعیین وضعیت پزشکی97 درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 15:202024-04-16اجتماعي

ورود 60 درصد فاضلاب شهری دزفول به رودخانه «دز»


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: 60 درصد از فاضلاب شهری دزفول همچنان به صورت خام وارد رودخانه دز می شود که این موضوع علاوه بر خطرات بهداشتی فراوان، - موجب نگرانی دوستداران محیط زیست شده است.

مسعود نوری پور در جلسه کارگروه حفاظت کیفی رودخانه دز که در دزفول برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت از رودخانه دز به عنوان شاهرگ حیاتی و اقتصادی استان خوزستان باید به صورت مستمر انجام شود و هر گونه غفلتی در این زمینه پیامدهای زیست محیطی و اجتماعی ناگواری برای بهره مندان به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وظیفه قانونی سازمان محیط زیست، نظارت بر پیشگیری از ورود آلاینده ها از طریق عوامل صنعتی و محیط شهری به رودخانه ها است که با توجه به اهمیت موضوع و نیز مطالبات متعدد مردمی، از سال 1393 کارگروهی تحت عنوان حفاظت کیفی رودخانه دز با حضور نمایندگان و اعضای این کارگروه از جمله فرمانداری، امور آب، شهرداری، محیط زیست، آب و فاضلاب و منابع طبیعی برگزار می شود و تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حفاظت از رودخانه از طریق جلوگیری از ورود پساب و پسماند و یا تسهیل در اجرای قانون انجام شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در خصوص آخرین وضعیت اتصال فاضلاب تیپ 292 زرهی ارتش به شبکه فاضلاب شهری گفت: با وجود برخی اقدامات انجام شده توسط پادگان ارتش و ادا


برچسب ها: رودخانه - رودخانه دز - محیط زیست - رییس اداره حفاظت محیط زیست - فاضلاب شهری - کارگروه - حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

ورود 60 درصد فاضلاب شهری دزفول به رودخانه «دز»

ورود 60 درصد فاضلاب شهری دزفول به رودخانه «دز»