مطالب مرتبط:
فوری/ تبادل پیام میان ایران و آمریکا تایید شد
آمریکا تبادل پیام با ایران را تایید کرد
تخلیه هفت سفارتخانه اسراییل در کشورهای مختلف/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ آزمایش موشک بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای توسط هند/ استقبال پاکستان از پیشنهاد ایران برای تبادل زندانیان
پیام تهدید آمیز اسراییل به آمریکا علیه ایران
ایران به آمریکا پیام داد + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-06بين الملل

وزارت خارجه آمریکا تبادل پیام با ایران را تایید کرد


یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تبادل پیام میان تهران و واشنگتن را در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تایید کرد.

- یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تبادل پیام میان تهران و واشنگتن را در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری سی بی اس به نقل از یک سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تایید کرد که واشنگتن یک پیام مکتوب از تهران در رابطه با حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در پایتخت سوریه دریافت کرده است.

این سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا به سی بی اس گفت که واشنگتن نیز در پاسخ، پیامی مکتوب به تهران فرستاده و به ایران تاکید کرده است که از حملات اسراییل به عنوان دلیلی برای حمله به پرسنل یا مواضع آمریکا در منطقه استفاده نکند.

پیش از این، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری ایران طی پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.

وی در این پیام نوشت: جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد که در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری.

در پاسخ، آمریکا از ایران درخواست کرد که اهداف آمریکایی را نزند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امورخارجه - وزارت امورخارجه آمریکا - وزارت امورخارجه - سخنگوی وزارت - رژیم صهیونیستی - آمریکا - سفارت ایران
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا تبادل پیام با ایران را تایید کرد

وزارت خارجه آمریکا تبادل پیام با ایران را تایید کرد