مطالب مرتبط:
توزیع بسته های معیشتی به ارزش 46 میلیارد ریال در مازندران
سفارت ایتالیا در ایران تا اطلاع ثانوی بسته شد
توزیع بسته های گوشت گرم به شکرانه عید فطر و پیروزی علیه اسراییل
سفارت ایتالیا در تهران، بسته شد +عکس
هزاران رأس بوفالو در مزارع هند پرورش، ذبح و بسته بندی می شوند (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-16بين الملل

دست بسته


صرف نظر از اینکه نوع پاسخ احتمالی صهیونیست ها به ایران چه خواهد بود، سؤال مهم تر آن است که آیا به طور کلی تل آویو پس از حمله موشکی اخیر ایران توانایی و اراده پاسخ نظامی مستقیم به تهران را خواهد داشت یا خیر؟ - صرف نظر از اینکه نوع پاسخ احتمالی صهیونیست ها به ایران چه خواهد بود، سؤال مهم تر آن است که آیا به طور کلی تل آویو پس از حمله موشکی اخیر ایران توانایی و اراده پاسخ نظامی مستقیم به تهران را خواهد داشت یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری در تیتر یک شماره امروز خود با عنوان دست بسته نوشت: روز یکشنبه تنها ساعاتی پس از آنکه ایران حمله گسترده خود را به سرزمین های اشغالی آغاز کرد، نتانیاهو به وزرای کابینه اش دستور داد تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند.

پس از این اظهارات، تایمز اسراییل به نقل از منابع خود اعلام کرد که تل آویو هنوز درباره پاسخ به حمله موشکی گسترده ایران تصمیم نگرفته، اما برخی اعضای کابینه جنگ نتانیاهو ازجمله ایتمار بن گویر ، خواستار حمله و پاسخ نظامی مستقیم و فوری به ایران هستند.

صرف نظر از اینکه نوع پاسخ احتمالی صهیونیست ها به ایران چه خواهد بود، سؤال مهم تر آن است که آیا به طور کلی تل آویو پس از حمله موشکی اخیر ایران توانایی و اراده پاسخ نظامی مستقیم به تهران را خواهد داشت یا خیر؟ گزاره های این گزا


برچسب ها: ایران - حمله موشکی - صهیونیست ها - پاسخ - تل آویو - صهیونیست - سرزمین های اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

دست بسته

دست بسته