مطالب مرتبط:
عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است
عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بود
اژه ای: عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه دو مقر نظامی بود/ توسعه فناوری اختیاری نیست، مجبور به توسعه هستیم/ همه مدیران قضایی موظف و مکلف به پیاده سازی مفاد سند تحول قضایی هستند +متن سند تحول و تعالی قوه قضاییه
اطلاعیه فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بیمه ایران درخصوص عملیات وعده صادق
عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-17سياسي

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

حجت ‍الاسلام حجت سالاری، امروز 29 فروردین به رسانه ها گفت: با توجه به موج مثبت و امید آفرینی که در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که عملیات وعدالصادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: یکی از مهم ترین مسائل عملیات وعدالصادق آرمان های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده بدست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

سالاری اظهارکرد: یک اتفاقی که در عرصه های مختلف فردی، اجتماعی و هم افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آورده و آنچه مشاهده میشود این است که در س


برچسب ها: خراسان جنوبی - تبلیغات اسلامی - مدیرکل تبلیغات اسلامی - عملیات - اسلامی - خراسان - ایران اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است