مطالب مرتبط:
تجمع مردم انقلابی اهواز و قدردانی از اقتدار سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق
فیلم - قدردانی مردم انقلابی اهواز از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران
جشن و خروش مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
فیلم/حمایت قاطع مرزنشینان خلیج فارس از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران
حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-15سياسي

عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت عملیات «وعده صادق»، بر لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی در این مسیر تاکید کرد.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق ، بر لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی در این مسیر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیان در نشست بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که پیرامون دفاع مشروع ایران و عملیات وعده صادق برگزار شد، اظهار کرد: بعید می دانم به این زودی ها رژیم صهیونیستی پایش را از گلیمش درازتر کرده و برنامه ای داشته باشد؛ اما قطعا بی کار هم نمی نشیند.

وی با بیان اینکه بحث نفوذ از سوی رژیم صهیونیستی باید جدی گرفته شود، ادامه داد: شاید جایی را با موشک نزنند؛ اما عوامل نفوذی آنها کارهایی می کنند که منافع آن برایشان ایجاب می کند.

از این رو باید نفوذ را جدی بگیریم.

باید توجه کنیم که از این به بعد دیپلماسی انقلابی را جدی بگیریم؛ چراکه جنگ نظامی و موشکی و پهپادها انجام شد؛ اما از حالا به بعد باید بپذیریم که باید در عرصه جنگ دیپلماتیک فعال تر باشیم و این نکته ای اساسی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد، افزود: این نشست را تماشا می کردم، برایم قابل تامل بود که چقدر اسراییل غاصب پر رو شده و


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - علامه طباطبایی - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علامه - رژیم صهیونیستی - طباطبایی - دیپلماسی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی

عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی