مطالب مرتبط:
سازمان همکاری اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی را محکوم کرد
حضرت آیت الله خامنه ای: «روز قدسِ امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. یعنی اگر سال های قبل روز قدس را فقط کشور های اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشور های غیر اسلامی هم روز قدس ان شاءاللّه باعظمت برگزار خواهد شد. امیدواریم ان شاءاللّه ملّت ای
واکنش گزارشگر ویژه سازمان ملل به تصویب قطعنامه توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد به تصویب قطعنامه توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد
تعطیلات عید فطر در کشورهای عربی و اسلامی چگونه است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 20:402024-04-07سياسي

تاکید بر اقدام قوی تر کشورهای اسلامی در توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در مسقط دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز خرسندی از اینکه روابط سیاسی دو کشور در عالی ترین سطح قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش روابط همسو با روند سیاسی در همه ابعاد مناسبات دو کشور باشیم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سفر قبلی سلطان عمان به تهران و مذاکرات و توافقات حاصله را نقطه حرکت جدید در مسیر گسترش همکاری های دوجانبه توصیف کرد و افزود: لازمست اجرای توافقات سران دو کشور را با جدیت و اهتمام ویژه ای پیگیری کنیم.

امیرعبداللهیان همچنین از فعالیت های کمیسیون مشترک دو کشور ابراز خرسندی و اظهار امیدواری کرد که با فعالتر شدن کمیته های مختلف مشترک دوجانبه، شاهد نتایج مثبت و ملموس تر فعالیت این کمیته ها در ابعاد مختلف روابط فیمابین باشیم.

امیرعبداللهیان با اظهار نگرانی عمیق نسبت به تداوم جنایت جنگی و نسل کُشی رژیم صهیونستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین تحت حمایت همه جانبه دولت آمریکا، از موضع حمایتی عمان از ملت فلسطین و نیز اقدام اخیر مسقط در پذیرش جمعی از مجروحان فلسطینی برای درمان تقدیر کرد و اقدام جمعی و قویتر کشورهای اسل


برچسب ها: وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - امور خارجه - امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی - کشور - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اقدام قوی تر کشورهای اسلامی در توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی

تاکید بر اقدام قوی تر کشورهای اسلامی در توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی