مطالب مرتبط:
20 واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
30 واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید بازگشت
بازگشت 30 واحد صنعتی به چرخه تولید
بازگشت 30 واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
بازگشت 30 واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:152024-04-17اقتصادي

بازگشت 20 واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد بختیاری مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح جهادی تلفیق آبزی پروری با فعالیت های کشاورزی در استان همدان و ضرورت تحقق شعار سال .

- مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 20 واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی استان با پیگیری های انجام شده وارد چرخه تولید و پرورش ماهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد بختیاری مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح جهادی تلفیق آبزی پروری با فعالیت های کشاورزی در استان همدان و ضرورت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: دستورالعمل این طرح به دستور مقام عالی وزارت توسط سازمان شیلات ایران با مشارکت شیلات استان ها تهیه و به تایید وزیر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جهادی با اهدافی همچون استفاده بهینه و دو منظوره و افزایش بهره وری آب اجرا می شود افزود: همچنین افزایش تولید گوشت ماهی به عنوان غذای سلامت، ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق روستایی، افزایش محصولات زراعی و درآمد روستاییان، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سرانه مصرف آبزیان شمار دیگری از


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - استان همدان - جهاد کشاورزی استان - استان - کشاورزی - جهاد کشاورزی - فعالیت های کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 20 واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید

بازگشت 20 واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید