مطالب مرتبط:
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به 2 خودروی دیگر در جنوب لبنان + فیلم
در حمله پهپاد های رژیم صهیونیستی یه عین بعال در جنوب لبنان یک خودرو هدف قرار گرفته است.
وداع دردناک پدری با نوزاد چند ماهه اش که در حملات جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی به شهادت رسیده است
گادی آیزنکوت یکی از وزیران کابینه جنگ رژیم صهیونیستی : در بازگشت اسرا ناتوان بودیم و ضربات سخت از حماس خوردیم
پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-17سياسي

شمارش معکوس مرگ رژیم صهیونیستی آغاز شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز کل دنیا علیه رژیم صهیونیستی حرف می زند و این رژیم را رژیمی انسانی نمی دانند و این یعنی شمارش معکوس مرگ این رژیم جعلی آغاز شده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز کل دنیا علیه رژیم صهیونیستی حرف می زند و این رژیم را رژیمی انسانی نمی دانند و این یعنی شمارش معکوس مرگ این رژیم جعلی آغاز شده است.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امروز چهارشنبه 29 فروردین در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، اظهار کرد: علت نام گذاری این روز این بود که امام(ره) باطن جریان های معاند را می دانستند و برای مواجهه با کسانی که شعار انحلال ارتش می دادند، روز 28 فروردین را روز ارتش اسلامی نام نهادند تا نیروهای ارتش به خیابان ها آمده و مردم هم از آنها حمایت کنند.

وی افزود: امام(ره) در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و ارتش را ارتش اسلامی نامیدند و در کنار این مجموعه بودند و دیدیم که ارتش دلاور از ابتدا تا امروز به این عهد به خوبی عمل کرده است، چنان که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کردند تا یک وجب از خاک کشور ما به دست بیگانه نیفتد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - رژیم صهیونیستی - رژیم - شمارش معکوس - نماینده ولی فقیه - امام جمعه اصفهان - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس مرگ رژیم صهیونیستی آغاز شده است

شمارش معکوس مرگ رژیم صهیونیستی آغاز شده است