مطالب مرتبط:
بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در خیابان ایثارگران شمالی تهران / پلیس وارد عمل شد
سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در شمال تهران
سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در شمال تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 18:502024-04-14حوادث

بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران


تیم عملیاتی کلانتری 163 ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که سعی داشت با سلاح گرم از یک سوپر مارکت در محله ولنجک سرقت کند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات اولیه نیز مالک سوپر مارکت به ماموران گفت که فردی حدودا 35 ساله وارد مغازه شده و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه را کرده اما سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری 163 ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

وی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شد.


برچسب ها: سوپر مارکت - سرقت مسلحانه - پلیس پیشگیری - رییس پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری تهران بزرگ - رییس پلیس پیشگیری تهران - پلیس پیشگیری پایتخت
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران

بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران