مطالب مرتبط:
فرد مظنون به آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی دستگیر شد
آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی؛ متهم دستگیر شد
آتش در دفتر سندرز سناتور آمریکایی | متهم دستگیر شد
دفتر سناتور برنی سندرز آتش گرفت!
آتش بس یعنی پایان سیاسی نتانیاهو | آمریکایی ها در سال انتخابات در خاورمیانه درگیر نمی شود | برای آمریکایی ها آشوب در خاورمیانه یعنی تنفس برای روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 06:552024-04-08بين الملل

آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی


وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که «شانت سوغومونیان» مرد آمریکایی به اتهام آتش زدن دفتر سناتور برنی سندرز در ایالت ورمونت دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه خبری ان بی سی، در این بیانیه آمده است که سوغومونیان مرد 35 ساله آمریکایی به اتهام استفاده از آتش برای آسیب رساندن به ساختمانی که تنها دفتر سندرز در شهر برلینگتون واقع در ایالت ورمونت در آن قرار دارد، دستگیر شده است.

این بیانیه می افزاید: تصاویر ضبط شده توسط ویدئوهای امنیتی نشان می دهد که سوغومونیان پس از رفتن به طبقه سوم ساختمانی که دفتر سندرز در آن قرار دارد، مایعی را به در بیرونی دفتر وی پاشیده و آن را با استفاده از فندک دستی به آتش می کشد.

بر اساس این بیانیه، این آتش سوزی به در بیرونی دفتر سندرز و مناطق اطراف آن آسیب زده و باعث فوران آب از آبپاش های اضطراری ساختمان در چندین طبقه شده است.

در این بیانیه آمده است: در جریان این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسیده است.

سندرز در واکنش به این حادثه با تشکر از تلاش های سریع، حرفه ای و هماهنگ مجریان قانون در پاسخ به وقوع آتش سوزی در دفتر وی در ورمونت، اعلام کرد: از شنیدن اینکه هیچ کس در این حادثه آسیب ندیده است بسیار خوشحال شدم و از حمایت اهالی ایالت ورمونت از خود و کارکنانم قدردانی می


برچسب ها: بیانیه - سندرز - آمریکا - دفتر - آمریکایی - ساختمان - وزارت دادگستری آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی

آتش زدن دفتر سندرز سناتور آمریکایی