مطالب مرتبط:
دفاع از پایان نامه در موسسه آموزش عالی ریحانه النبی(س) اراک
خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
اعلام آموزش غیرحضوری مدارس برخی از شهرستانهای فارس
تعطیلی مدارس استان استان هرمزگان/اطلاعیه مهم آموزش و پرورش
آموزش پخت اقتصادی ترین غذای 1403 در 5 دقیقه! + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 14:102024-04-16سياسي

آموزش های عالی مهارتی حلقه مفقوده اشتغال و کارآفرینی است


رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان ایلام گفت: آموزش های عالی مهارتی را حلقه مفقوده اشتغال و کارآفرینی در کشور است و راه حل اساسی برای نشان دادن اهمیت و ارزش آموزش های عالی مهارتی به مدیران بخش های دولتی و خصوصی، - ایسنا/ایلام رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان ایلام گفت: آموزش های عالی مهارتی را حلقه مفقوده اشتغال و کارآفرینی در کشور است و راه حل اساسی برای نشان دادن اهمیت و ارزش آموزش های عالی مهارتی به مدیران بخش های دولتی و خصوصی، استقرار نظام صلاحیت حرفه ای است.

محمد نظری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای از جمله معدود دانشگاه هایی است که از همان بدو تأسیس با رسالت و مأموریت مشخص و معین تعریف و تأسیس شده و کماکان در همان راستا با کمیت و کیفیت بیشتر در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام با دو مرکز تابعه خود یعنی آموزشکده پسران ایلام و آموزشکده دختران ایلام نیز از جمله واحدهای این دانشگاه است که قریب به 30 سال است در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی وحرفه ای با بهره گیری از آموزش های نظری و مهارتی در زمینه آموزش، تربیت تکنسین و کارشناس کارآمد، خدمات آموزشی خود را ارائه می کند.


برچسب ها: اشتغال و کارآفرینی - رییس دانشگاه فنی وحرفه ای - دانشگاه فنی - دانشگاه فنی و حرفه ای - دانشگاه فنی وحرفه ای - دانشگاه - حلقه مفقوده
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های عالی مهارتی حلقه مفقوده اشتغال و کارآفرینی است

آموزش های عالی مهارتی حلقه مفقوده اشتغال و کارآفرینی است