مطالب مرتبط:
عوارض واردات خودرو در سال 1403 اعلام شد + جزییات
تعرفه پزشکان در سال 1403 اعلام شد | ویزیت پزشک فوق تخصص 241 هزار تومان
هشدار سازمان هواشناسی| جاده ها لغزنده می شود (27 فروردین 1403)
تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 اعلام شد
احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1403 ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 10:552024-04-16اقتصادي

راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه ای در سال 1403


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی راهبرد اصلی و کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال 1403 را صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی عنوان کرد و این برنامه را در راستای تحقق شعار سال دانست.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی راهبرد اصلی و کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال 1403 را صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی عنوان کرد و این برنامه را در راستای تحقق شعار سال دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد عظیمی امروز در یک نشست خبری با تشریح مأموریت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در حال حاضر تدوین استانداردهای آموزش و شایستگی، ارایه آموزش های مهارتی، تخصصی و فنی و آموزش های نرم از طریق مراکز آموزش دولتی و خصوصی از جمله مأموریت های این سازمان است و بیش از 22 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و 657 مرکز آموزش دولتی فعالند و 4800 کارگاه آموزشی در دل مراکز آموزش دولتی درحال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این سازمان با سابقه 50 ساله تا سال قبل فاقد اساسنامه بود و در سال قبل با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان دارای اساسنامه شد و اساسنامه سازمان به تصویب رسید.

رییس سازمان فنی و حرفه ای در ادامه از ارائه 2 میلیون و 280 هزار نفر دوره آموزش در سال گذشته در بخش دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این آموزشها نسبت به دوره


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - سازمان - آموزش فنی
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه ای در سال 1403

راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه ای در سال 1403