مطالب مرتبط:
جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می کند
فیلم| اعلام حمایت مردم استان اردبیل از سپاهیان
بررسی مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی
بیست و سومین سالگرد درگذشت آیت الله مروج در اردبیل برگزار می شود
سرریز فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل به قره سو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 13:152024-04-14اقتصادي

بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام اینکه بخشی از مشکلات معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود،گفت: 5 مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام اینکه بخشی از مشکلات معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود،گفت: 5 مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

مسعود ایرانی، 26 فروردین در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات خانه معدن استان برگزار شد، گفت: استان اردبیل دارای پتانسیلی قوی در حوزه معدن است و ازخانه معدن استان انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری را شاهد باشیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: قسمتی از مشکلات در بخش معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود که 5 مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

ایرانی افزود: اگر تشکل قوی در کنار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نباشد به تنهایی نمی توانیم کار را پیش ببریم و در این راستا،خانه معدن تشکلی قوی و مدافع حقوق بهره برداران معادن استان است و بهره


برچسب ها: استان - صنعت، معدن و تجارت - معدن - استان اردبیل - مشکلات - اردبیل - جذب سرمایه گذار
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل

بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل