مطالب مرتبط:
المانیتور: بعید است نتانیاهو از درخواست بایدن سرپیچی کند و به ایران حمله کند/سی ان ان: جلسه کابینه جنگ اسراییل بدون تصمیم گیری در مورد نحوه واکنش به حمله ایران پایان یافت/مقام آمریکایی: اسراییل به دنبال تشدید تنش با ایران نیست/مقام ارشد آمریکایی: با ایران و اسراییل تماس مستمر داریم؛
ر شب پاسخ نظامی ایران به اسراییل، دیدیم که آمریکایی ها مواضعی اتخاذ کردند که خیلی از اسراییلی ها را هم غافلگیر کرد / طنز تلخ ماجرا این است که حتی برخی از کشور های دوست ایران از جنگ استقبال می کنند، اما آمریکایی ها که دشمن ایران هستند، مخالف گسترش جنگ هستند
در شب پاسخ نظامی ایران به اسراییل، دیدیم که آمریکایی ها مواضعی اتخاذ کردند که خیلی از اسراییلی ها را هم غافلگیر کرد
آمریکایی ها خواستار مداخله بایدن برای توقف اقدامات نظامی اسراییل در غزه هستند
آمریکایی های بیشتری خواستار مداخله بایدن برای توقف اقدامات نظامی اسراییل در غزه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:502024-04-15بين الملل

آمریکایی ها معتقدند بایدن باید موضع سخت تری علیه تل آویو اتخاذ کند


طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، دموکرات ها به مراتب بیشتر معتقدند که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا باید موضع سخت تری را علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

- طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، دموکرات ها به مراتب بیشتر معتقدند که جو بایدن رییس جمهور آمریکا باید موضع سخت تری را علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی جدیدی که توسط پالتیکو-مورنینگ کانسالت انجام شده، نشان می دهد که 33 درصد از رای دهندگان دموکرات احساس می کنند که رییس جمهور بایدن به اندازه کافی موضع سختی علیه رژیم صهیونیستی در حین جنگ غزه اتخاذ نمی کند، درحالیکه 8 درصد از آنها می گویند که رییس جمهور آمریکا موضع بسیار سختی در پیش گرفته است.

این آمار و ارقام که بخشی از بررسی جامع نگرش رای دهندگان نسبت به روابط واشنگتن-تل آویو و جنگ غزه است، تصویر ناخوشایندی را برای کاخ سفید ترسیم می کند.

جمهوری خواهان (12 درصد) و مستقل ها (19 درصد) به مراتب کمتر از دموکرات ها مشتاق بوده اند که بگویند رویکرد بایدن عالانه بوده است.

اما آنها (جمهوری خواهان) به مراتب بیشتر معتقدند که بایدن باید نسبت به دوستی دیرینه با رژیم صهیونیستی، سخت تر عمل کند.

34 درصد از کل پاسخ دهندگان – شامل دموکرات ها، جمهوری خواهان و مستقل ها – می گویند که بایدن به اندازه کافی علیه اسراییل موضع سختی نداشته درحا


برچسب ها: رییس جمهور آمریکا - رژیم صهیونیستی - رییس جمهور - صهیونیستی - جمهور - آمریکا - نظرسنجی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها معتقدند بایدن باید موضع سخت تری علیه تل آویو اتخاذ کند

آمریکایی ها معتقدند بایدن باید موضع سخت تری علیه تل آویو اتخاذ کند