مطالب مرتبط:
سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت: هر روز 200 میلیون تومان خرید کارتی + جزییات
سقف خرید با کارت بانکی 200 میلیون تومان شد
واریز وام بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت به مناسبت رمضان | بسته معیشتی 1/200/000 تومانی این دهک ها توزیع شد
افزایش سقف خرید با کارت بانکی به 200 میلیون تومان
سقف خرید با کارت بانکی 200 میلیون تومان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 13:402024-03-20بين الملل

درخواست غرامت 200 میلیون دلاری از نویسنده برنده نوبل


در صورتی که شکایت علیه «مو یان» نویسنده برنده نوبل ادبیات چینی در دادگاه مورد پذیرش قرار بگیرد او در خطر محکوم شده به پرداخت بیش از 200 میلیون دلار غرامت قرار خواهد گرفت.

- در صورتی که شکایت علیه مو یان نویسنده برنده نوبل ادبیات چینی در دادگاه مورد پذیرش قرار بگیرد او در خطر محکوم شده به پرداخت بیش از 200 میلیون دلار غرامت قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازذایسنا، ماه گذشته یک وبلاگ نویس ملی گرای چینی به نام وو وانژنگ علیه مو یان تنها نویسنده چینی برنده جایزه نوبل ادبیات شکایتی را طرح و او را متهم کرد که ارتش کمونیست را لکه دار کرده و سربازان ژاپنی را در آثار داستانی خود که درباره تهاجم ژاپنی ها به چین است، مورد تمجید قرار داده است.

این فعال فضای مجازی به دنبال غرامت 1.

5 میلیارد یوان (208 میلیون دلار / 164 میلیون پوند) از مو یان است که برابر با پرداخت یک یوان برای هر شهروند چینی و همچنین عذرخواهی از حذف بخش های توهین آمیز کتابش شده است، اگرچه شکایت وی هنوز در هیچ دادگاهی پذیرفته نشده است.

مو یان که در سال 2012 جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرد، بیشتر به خاطر رمان ذرت سرخ شناخته می شود که داستان سه نسل از یک خانواده در شاندونگ را در طول جنگ دوم چین و ژاپن، که در چین به عنوان جنگ چین در برابر تجاوز ژاپن شناخته می شود، روایت می کند.


برچسب ها: نویسنده برنده نوبل ادبیات - میلیون دلار - برنده نوبل ادبیات - نوبل ادبیات - میلیون - نویسنده - برنده جایزه نوبل ادبیات
آخرین اخبار سرویس:

درخواست غرامت 200 میلیون دلاری از نویسنده برنده نوبل

درخواست غرامت 200 میلیون دلاری از نویسنده برنده نوبل