مطالب مرتبط:
ضرورت هماهنگی بازیگران در زیست بوم اقتصاد کشور
افزایش 6 درصدی تولید هلدینگ خلیج فارس در 1402| ظرفیت تولید 14 درصد افزایش می یابد
رهروان واقعی شهدا، دغدغه اشتغال و تولید دارند
ظرفیت تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس 14 درصد افزایش می یابد
ظرفیت تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس 14 درصد افزایش می یابد/ جهش تولید با اصلاح محیط کسب و کار محقق می شود/ 10 طرح امسال به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-08فرهنگي

7 رمان با عنوان زیست بوم فرهنگی فارس انتشار می یابد/ تولید 11 مستند شهدا


مدیر حوزه هنری فارس از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با شعار محوری «فرا شیراز» خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه هنری فارس از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس با شعار محوری فرا شیراز خبر داد.

وحید نمازی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ظرفیت هنری فارس قابل مقایسه با هیچ یک از نقاط کشور نیست و مهم ترین شاخصه استان ظرفیت هنر استان فارس است.

سال گذشته بنا بر این بود تا با استفاده از ظرفیت هنرمندان فارس تولید محتوا و آثار در شأن استان فارس و شهر شیراز باشد و جامعه مخاطب این تولیدات شهر شیراز باشد و آثاری باشد که در حوزه توزیع مخاطب خارج از استان هم نسبت به آنها اقبال نشان دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه ادبیات پایداری هر 45 روز یک کتاب با ناشر ملی منتشر شد، از توزیع موفق این کتاب های یاد کرد و گفت: برخی از این کتاب ها حتی به چاپ چهارم رسید.

نمازی گفت: برگزاری 45 عنوان ویژه برنامه هفته هنری انقلاب اسلامی در فارس برنامه ریزی شده و با رویکرد فرا شیراز اجرا می شود.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی فارس افزود: در حوزه رمان و داستان استان فارس توانست در طرح اجرایی باغ رمان بیشترین ظرفیت را به خود اختصاص داد و تعداد 7 رما


برچسب ها: هفته هنر انقلاب اسلامی - هنر انقلاب اسلامی - هفته هنر انقلاب - فارس - انقلاب اسلامی - برنامه های متنوع - هنر انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

7 رمان با عنوان زیست بوم فرهنگی فارس انتشار می یابد/ تولید 11 مستند شهدا

7 رمان با عنوان زیست بوم فرهنگی فارس انتشار می یابد/ تولید 11 مستند شهدا