مطالب مرتبط:
بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
بیانیه سپاه درباره شلیک ده ها پهپاد و موشک به مناطقی در سرزمین های اشغالی
آخرین اخبار از حملات گسترده ایران به سرزمین های اشغالی
شادی مردم بیروت از آغاز حملات پهپادی ایران به سرزمین های اشغالی
واکنش اینفلوئنسر آمریکایی به حملات سپاه به سرزمین های اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-14سياسي

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین های اشغالی


دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی بیانیه ای صادر کرد.

- دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح ذیل است: بامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می داند از مرگ و شهادت نمی هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می داند.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ ؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلا


برچسب ها: دانشگاه جامع علمی کاربردی - سرزمین های اشغالی - علمی کاربردی - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - جمهوری اسلامی ایران - دانشگاه جامع
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین های اشغالی

بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین های اشغالی