مطالب مرتبط:
انتقاد وزیر دفاع آمریکا از گالانت به دلیل حمله به دمشق
بررسی آخرین تحولات منطقه در گفت وگوی گالانت با وزیر دفاع آمریکا
روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا از همتای اسراییلی انتقاد کرد |
بلومبرگ: آمریکا بر این باور است که حمله ایران به اسراییل قریب الوقوع است / یک مقام آمریکایی: اگر حمله ای به اسراییل صورت گیرد، به تل آویو برای دفاع از خود کمک خواهیم کرد / لوفت هانزا پروازهایش به مقصد تهران و از مبدا تهران را تعلیق کرد
مکالمه مهم حسین امیرعبداللهیان و وزیر خارجه انگلیس پس از حمله به کنسولگری ایران در دمشق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-12بين الملل

انتقاد وزیر دفاع آمریکا از گالانت به دلیل حمله به دمشق


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که وزیر دفاع آمریکا از یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل عدم اطلاع وی از حمله این رژیم به دمشق انتقاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از الجزیره، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی نوشته که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا از یوآو گالانت به دلیل عدم اطلاع وی از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انتقاد کرده است.

براساس این گزارش، آستین معتقد است که تل آویو باید از قبل او را از حمله به دمشق مطلع می کرد، زیرا این حمله عواقب گسترده ای بر نیروهای آمریکایی در منطقه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مایک ترنر نماینده جمهوری خواه و رییس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، پیش تر گفته بود: در حالیکه واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسراییل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه ای نبود.

رییس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در گفت وگو با سی ان ان اظهار کرد که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و قول ایران برای مقابله به مثل، مسلماً تنش را در کل منطقه تشدید می کند.

منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین 1403 از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان نزدیک سفارت ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق


برچسب ها: وزیر دفاع آمریکا - آمریکا - روزنامه آمریکایی - رژیم صهیونیستی - وزیر دفاع - گزارش - حمله
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر دفاع آمریکا از گالانت به دلیل حمله به دمشق

انتقاد وزیر دفاع آمریکا از گالانت به دلیل حمله به دمشق