مطالب مرتبط:
پیش بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
پیش بینی هوای تهران تا 5 روز آینده
پیش بینی وضعیت هوای تهران طی پنج روز آینده
پیش بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
پیش بینی وضعیت هوای قزوین تا سه روز آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 12:202024-03-21اجتماعي

پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج شنبه دوم تا شنبه 11 فروردین به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

- ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج شنبه دوم تا شنبه 11 فروردین به شرح زیر پیش ‏بینی می‏ شود.

اداره کل هواشناسی مازندران به مناسبت تعطیلات عید نوروز به پیش بینی هوای استان در 10 روز آینده پرداخت و اعلام کرد: پنج شنبه و جمعه 2 و 3 فروردین هوای استان در مناطق ساحلی تا دامنه ها نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، در ارتفاعات آسمان صاف تا نیمه ابری از جمعه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد روبرو خواهیم بود.

اما در روز شنبه 4 فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مناطق غربی با افزایش ابر و در روز یک شنبه 5 فروردین آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و اواخر وقت در غرب استان با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران، روز دوشنبه 6 فروردین آسمان استان نیمه ابری گاهی ابری با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف) و وزش باد و در روز سه شنبه 7 فروردین هوا صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد همرا


برچسب ها: مازندران - فروردین - افزایش ابر - شنبه - استان مازندران - اداره کل هواشناسی مازندران - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده

پیش بینی وضع هوای مازندران در 10 روز آینده