مطالب مرتبط:
120 نفر شتر از تالاب بین المللی هامون جمع آوری و به بیرون رانده شدند
پهنه آبی تالاب های بین المللی گنبدکاووس به 820 هکتار رسید
تالاب هامون یکی از دریاچه های آب شیرین فلات ایران
کشف 120 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در اصفهان
حضور 230 هزار تبعه خارجی از 120 کشور جهان در قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 19:052024-04-07اجتماعي

120 شتر از تالاب بین المللی هامون جمع آوری شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر از دومین اقدام خروج شتر از بستر تالاب هامون در فروردین 1403 داد و گفت: در راستای حفاظت از عرصه های طبیعی حفاظت شده، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر از دومین اقدام خروج شتر از بستر تالاب هامون در فروردین 1403 داد و گفت: در راستای حفاظت از عرصه های طبیعی حفاظت شده، یگان حفاظت محیط زیست موفق شد یک گله 120 نفری شتر را از تالاب هامون سابوری خارج کنند.

محمدرضا علیمرادی با بیان اینکه اولین کاروان شتر پنجم فروردین ما از بستر تالاب بین المللی هامون خارج شده تصریح کرد: در گشت و کنترل ایام تعطیلات نوروزی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل موفق به خروج کاروان 100 نفری شتر از بستر تالاب بین المللی هامون شدند.

وی همکاری و تلاش سازمان های مردم نهاد را در راستای حفاظت و صیانت از تالاب هامون بسیاری مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: ورود و چرای شتر در بستر آسیب پذیر تالاب، موجب تخریب پوشش گیاهی و از بین رفتن اندک بوته زارهای باقی مانده در بستر شکننده تالاب می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از طرفی وزش بادهای شدید 120 روزه سیستان سبب فرسایش خاک بستر تالاب و افزایش پدیده گرد و غبار در مناطق تحت تاثیر این رویداد حدی می شود.


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - سیستان و بلوچستان - حفاظت - تالاب بین المللی - تالاب هامون - مدیرکل حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

120 شتر از تالاب بین المللی هامون جمع آوری شدند

120 شتر از تالاب بین المللی هامون جمع آوری شدند