مطالب مرتبط:
خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی در خوزستان با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان ضروری است
تقاضای معاون استاندار مازندران از صنوف و مردم برای رعایت حرمت ماه رمضان
طرح استقبال از ماه مبارک رمضان در مساجد منطقه 22 انجام شد
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
خواص مصرف سبزی ریحان در ماه مبارک رمضان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 09:352024-03-24سياسي

حرمت ماه مبارک رمضان را باید نگه داشت


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: توصیه بنده به کسانی است که نادانسته از کسانی که با قصد و غرض روزه خواری را تقلید می کنند این است که حرمت این ماه را نگه دارند تا خدا هم حرمت آن ها را در بین خلق الله نگه دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: توصیه بنده به کسانی است که نادانسته از کسانی که با قصد و غرض روزه خواری را تقلید می کنند این است که حرمت این ماه را نگه دارند تا خدا هم حرمت آن ها را در بین خلق الله نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نستوهی در گفت وگو با ایسنا افزود: یکی از مهم ترین دستورات عمومی و جامع آیین اسلام روزه داری در ماه مبارک رمضان است که میان فقیر و غنی، رییس و مرئوس تفاوتی ندارد و همه افراد دارای شرایط، بدون هیچ امتیازی مکلف به اطاعت هستند ولی متأسفانه تظاهر به روزه خواری، به چالش و ناهنجاری اجتماعی در میان مسلمانان مبدل شده است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده روزه خواری در ملا عام تذکر زبانی چاره ساز است، وظیفه هر فرد نسبت به هر منکری که در جامعه رخ می دهد، تذکر زبانی است.


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - حرمت ماه مبارک رمضان - امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - آذربایجان شرقی - ماه مبارک - ستاد امر به معروف
آخرین اخبار سرویس:

حرمت ماه مبارک رمضان را باید نگه داشت

حرمت ماه مبارک رمضان را باید نگه داشت