مطالب مرتبط:
هواشناسی نسبت به سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری هشدار داد
جاده های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است
راهداران چهارمحال و بختیاری به 250 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند
امدادرسانی به467 حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
آنچه در سال 1402 در چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 21:502024-03-25اجتماعي

هشدار به کشاورزان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان استان تمهیدات لازم را برای به حداقل رساندن خسارات در جهت مقابله با توده هوای سرد ورودی به استان انجام دهند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان استان تمهیدات لازم را برای به حداقل رساندن خسارات در جهت مقابله با توده هوای سرد ورودی به استان انجام دهند.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آماده باش کامل تمام دستگاه های اجرایی، امدادی و عملیاتی استان اظهار کرد: سامانه بارشی که فعالیت خود را از روز گذشته در استان آغاز کرده است ضمن دادن هشدارهای لازم پیش از ورود سامانه به استان تاکنون خساراتی در بخش راه های روستایی، زمین های کشاورزی، آبگرفتگی منازل، ریزش سنگ در جاده های مواصلاتی و همچنین رانش جاده گزارش شده است.

وی با اشاره به مشخص نبودن مقدار دقیق خسارات تا خروج سامانه بارشی از استان گفت: از لحظاتی پس از گزارش سانحه، تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه، راهداری و.

برای خدمت رسانی به مردم اعزام شدند و هم اکنون تمام مشکلات رفع شده است .

کیانی با اشاره به آبگرفتگی تعدادی از منازل در شهرستان های فلارد، کوهرنگ و لردگان افزود: برای ساکنین منازل دچار آبگرفتگی به سرعت اسکان اضط


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - استان - استان چهارمحال و بختیاری - مدیرکل مدیریت بحران - چهارمحال - بختیاری - استان چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

هشدار به کشاورزان چهارمحال و بختیاری