مطالب مرتبط:
فیلم| بارش باران و پدیدارشدن آبشار در نقش رستم
در نوروز از آبشار پیرغار دیدن کنید
(ویدئو) لحظات عجیب پدیدار شدن آبشار در نقش رستم
رونمایی علی اوجی از عکس متحرک نرگس محمدی، «ستایش» به مناسبت تولد علی اوجی در کنار آبشار نیاگارا/ چقدر این دوتا به هم میان آخه!
تصاویر آبشار زیبایی که روی نقش رستم شگل گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 13:152024-03-27سياسي

ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه


معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: با هدف معرفی بیشتر روستای گردشگری بیشه و تلاش برای ثبت جهانی آن، بازارچه روستا در منطقه یاد شده ایجاد می شود.

- ایسنا/لرستان معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان گفت: با هدف معرفی بیشتر روستای گردشگری بیشه و تلاش برای ثبت جهانی آن، بازارچه روستا در منطقه یاد شده ایجاد می شود.

حجت اله عباسیان هشتم فروردین در حاشیه دومین جلسه کمیته راهبردی توسعه گردشگری روستای بیشه در خرم آباد افزود: ایجاد بازارچه روستا می تواند ضمن معرفی بیشتر دستاوردهای روستاییان و صنایع دستی منطقه، زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی را برای اهالی فراهم کند.

او افزود: روستای گردشگری بیشه در فهرست ثبت جهانی قرار گرفته و امیدواریم با اقدامات انجام شده و هم چنین رفع مشکلات و موانع با همکاری بین بخشی؛ این مهم به ثبت جهانی برسد.

عباسیان اضافه کرد: در این جلسه همه دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرده و مقرر شد در اسرع وقت بازارچه روستا ساماندهی و به بهره برداری برسد.

گفتنی است روستای گردشگری بیشه در منطقه ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه و در همچواری آبشار زیبای بیشه در 60 کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است.


برچسب ها: روستا - گردشگری - روستای گردشگری - میراث فرهنگی لرستان - ثبت جهانی - روستای - معاون گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه

ایجاد بازاچه روستا در آبشار بیشه