مطالب مرتبط:
فارس در صدر سفرهای نوروزی/20 میلیون تردد و 10 میلیون بازدید از اماکن گردشگری ثبت شد
بازدید 1/8 میلیون گردشگر از اماکن گردشگری و تاریخی طبیعی کرمانشاه/بالغ بر 168 هزار نفر در تاسیسات گردشگری رسمی اقامت کردند
یک میلیون مساقر نوروزی از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس بازدید کردند
یک میلیون مسافر نوروزی از اماکن فرهنگی و تاریخی فارس بازدید کردند
ثبت6 میلیون نفر بازدید از اماکن میراث فرهنگی/حافظیه در صدر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 21:502024-04-01اقتصادي

بازدید بیش از یک میلیون و373 هزار نفر از اماکن گردشگری فارس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: آمار بازدیدهای نوروزی از اماکن تحت پوشش این اداره کل در استان فارس به یک میلیون و 373 هزار و 372نفر رسید.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: آمار بازدیدهای نوروزی از اماکن تحت پوشش این اداره کل در استان فارس به یک میلیون و 373 هزار و 372نفر رسید.

محمد ثابت اقلیدی امشب، 13 فروردین ماه 1403 افزود: آمارهای ارائه شده این بازدیدها از 24 اسفندماه سال گذشته تا دیروز دوازدهم فروردین ماه و از تمامی اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: در مدت مذکور مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با 408هزار و 982 نفر بازدیدکننده در صدر آمار بازدیدها قرار دارد و پس از آن مجموعه جهانی تخت جمشید با 321 هزار و 514 نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با 225هزار و600 نفر در رتبه های بعدی بازدیدهای مسافران نوروزی قرار دارند.

ثابت اقلیدی گفت: آمار ارائه شده تنها متعلق به اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش این اداره کل شامل مجموعه های تاریخی و فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم خانی، موزه های پارس، سنگ هفت تنان و حمام وکیل در شیراز، مجموعه جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، نقوش رستم و


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - استان فارس - گردشگری - صنایع دستی - فرهنگی - فارس - استان
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از یک میلیون و373 هزار نفر از اماکن گردشگری فارس

بازدید بیش از یک میلیون و373 هزار نفر از اماکن گردشگری فارس