مطالب مرتبط:
ببینید | این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است
(ویدئو) این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است
بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
بیشترین بارش نوروزی در این شهر ایران اتفاق افتاد
گام نخست باشگاه هسته ای بریکس با حضور ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 10:052024-03-28اجتماعي

حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرپلذهاب از حضور پررنگ گردشگران نوروزی در آبشار پیران به عنوان بلندترین آبشار پلکانی ایران خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرپلذهاب از حضور پررنگ گردشگران نوروزی در آبشار پیران به عنوان بلندترین آبشار پلکانی ایران خبرداد.

نادر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فراهم بودن امکان بازدید گردشگران از آبشار پیران در سرپلذهاب، اظهارکرد: سال 1396 مسیر دسترسی به این آبشار از روستای پیران که به قسمت پایین دست آبشار می رسید، تخریب شد و گردشگران تا چندسال مجبور بودند تنها از طریق روستای ژالگه از قسمت بالادست آبشار آن را نظاره کنند.

وی افزود: سال گذشته پس از چندسال مسیر دسترسی به این آبشار از پایین دست مورد بازسازی قرار گرفت، اما متاسفانه بازهم به دلیل بارش های شدید باران و ریزش کوه مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد که امسال آن را دوباره بازگشایی کردیم.

رییس میراث فرهنگی سرپلذهاب با تاکید براینکه گردشگران می توانند پس از چندسال آبشار پیران را از پایین دست تماشا کنند، عنوان کرد: پارکینگ و سرویس های بهداشتی محوطه آبشار هم کاملا بازسازی شده و از مسیر 1200 متری پارکینگ تا آبشار که گردشگران باید به صورت پیاده بروند، حدود 800 متر آن با


برچسب ها: آبشار - گردشگران نوروزی - گردشگران - گردشگری و صنایع دستی - آبشار پیران - بلندترین - مسیر دسترسی
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران

حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران